فروشگاه اینترنتی دنیای ساعت، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین محصولات اصلی

ساعت مچی کاسیو جیشاک مدل GG-1000-1A3

تومان۱۵,۷۹۸,۸۸۰

چندین لایه محافظ برای عدم نفوذ آب و رطوبت و گل و لای، سنسورهای دوقلو، مقاومت بالا در برابر ضربه و شوک و بسیاری امکانات دیگر جیشاک GG-1000 را به یک ساعت فوق العاده تبدیل کرده اند.

ناموجود




صحبت راجع به جیشاک GG-1000 شاید بسیار طولانی و سخت باشد، ساعتی که از سری MASTER OF G MUDMASTER با ظاهری قدرتمند و البته زیبا در برابر هر نوع نفوذی کاملا مقاوم است. در جیشاک مدل GG-1000 با استفاده از لایه های چند لایه از واشرها و لایه های ضدنفوذ خاطر شما را از ورود هرگونه گل و لای و آب و رطوبت حتی در محیطهای باتلاقی و سخت کاملا آسوده می سازد. همچنین استفاده از این لایه و واشرها در جیشاک مدل GG-1000 باعث راحتی استفاده از کلیدهای فشاری و پمپی ساعت می گردد.

در طراحی کاسیو جیشاک مدل GG-1000 از بند رزینی با طراحی رویه پارچه ای استفاده شده که احتمال لغزش آن را به صفر می رساند، همچنین در این راستا  تمامی کلیدهای ساعت با پوشش ضد لغزش ساخته شده اند که استفاده از آنها را در شرایط سخت بسیار راحتتر و مطمئن تر می سازد.

عقربه های کاسیو جیشاک GG-1000 به صورت نشانگرهایی دقیق طراحی شده اند تا خوانایی ساعت را برای کاربر در هر شرایطی و در هر میزان نوری آسانتر کند، زیرا نباید شب نما بودن عقربه ها را نیز از یاد برد.

طراحی قاب در ساعت کاسیو جی شاک مدل GG-1000 به گونه ای است که در برابر هرگونه ضربه از هر سمتی به طور کامل مقاوم خواهد بود.

البته پیش از تمام ویژگی هایی که از ساعت جیشاک GG-1000 بیان شد شاید مهم ترین ویژگی آن را بتوان سنسورهای دوقلوی آن دانست، سنسورهای دما و قطب نما که کاربردی ترین سنسورها در طبیعت گردی و مشاغل سخت مانند آتش نشانی و خلبانی و دریانوردی محسوب می شوند.

جیشاک مدل GG-1000 از معدود ساعتهاییست که با وجود سنسور دماسنج همچنان به طور کامل در برابر گل و لای و گرد و خاک مقاومت می کند.

 

باتوجه به مواردی که گفته شد شاید نیازی به بیان اینکه جی شاک GG-1000 از زنگ و کرونومتر و ساعت جهانی و تایمر معکوس و چراغ روشنایی شب(SUPER ILLUMINATOR) را نیز داراست نباشد.


اورجینال‌تایم نماینده رسمی کاسیو در ایران

زنگ هشدار

دارد

نوع قفل

کرونومتر

دارد

تقویم روزشمار ماه

تقویم هفته

گارانتی

پارس پوزیترون

جنس قاب

رزین

جنس بند

رزینی

رنگ بند

سبز یشمی

مقاومت در برابر آب

۲۰ اتمسفر

انتخاب جنسیت

مردانه

تبدیل ۱۲/۲۴

دارد

نوع موتور

سولار

دماسنج

دارد

قطب نما

دارد

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت مچی کاسیو جیشاک مدل GG-1000-1A3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال به روزرسانی…
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.